Het Corona virus is deze herfst/winter helaas weer helemaal terug in het land. Het virus heeft ook weer een behoorlijke impact op ons dagelijks leven. In principe hebben online winkels geen last van de huidige situatie maar dat kan uiteraard veranderen. Wij bekijken de situatie per dag en zullen de info op deze pagina zo actueel mogelijk houden. Voor nu hebben we even de meest gestelde vragen op een rij gezet:
Gaan de leveringen van Pleaser in Amerika aan jullie gewoon door?
De leveringen gaan gewoon door. Maar waar in de zomer de achterstanden werden ingelopen, lopen deze nu weer op. In alle onderdelen van de productie keten treedt weer (enige) vertraging op, tot en met het kantoor van Pleaser zelf waar momenteel een behoorlijk aantal absenten zijn door familie omstandigheden. Hierdoor gaat de afhandeling van onze orders langzamer als gebruikelijk. De leveringen gaan dus gewoon door maar vertraging is onvermijdelijk. Hou daar aub rekening mee. Wij hebben daar als importeur geen invloed op en kunnen leveringen niet versnellen.
Kunnen jullie bestellingen nog gewoon opsturen met de post?
Er zijn nog geen onderbrekingen in de bezorging. Wel zou het zo kunnen zijn dat het iets langer kan duren als normaal door de grote drukte bij de post. Deze winter zullen de postbedrijven een record aantal pakjes moeten bezorgen hetgeen een behoorlijke uitdaging zal zijn en dat kan misschien resulteren en iets tragere bezorgtijden.
Werken jullie door bij een lock down?
Wij werken gewoon door bij een lock down. Wij kunnen zonder probleem doorwerken. Wel zal, zoals boven al is geschetst, de productie keten en de post bedrijven last gaan ondervinden van een lock down.
Wat doen jullie om besmetting tegen te gaan?
Wij doen alles wat mogelijk is om besmetting tegen te gaan. In principe kan een besmetting alleen van mens op mens worden overgedragen, een besmetting via goederen is dus niet mogelijk en een postpakket levert dus ook geen gevaar op. Wij hebben dus geen aanvullende maatregelen op dit moment omdat er bij online levering geen fysiek contact is. Uiteraard kan je zelf wel het nodige doen bij ontvangst van je bestelling. Bijvoorbeeld door de bezorger het pakket neer te laten zetten en het pakket niet rechtstreeks uit de handen van de bezorgen over te nemen.
Hoe zit het met mijn lopende order?
Lopende orders worden gewoon afgehandeld. Zoals hierboven geschetst kan er echter wel sprake zijn van vertraging. Heb je vragen over een lopende order? Mail ons dan even en we kijken het voor je na.
Hoe kan ik het beste contact opnemen met jullie in deze bijzondere tijd?
Contact per mail heeft de voorkeur. We zijn drukker als normaal door de Corona crisis. Mailen is momenteel het eenvoudigst en handigst, wij checken heel de dag onze mail.
We proberen de dagelijkse gang van zaken op orde te houden maar vragen uw begrip indien bestellingen onverhoopt vertraging op gaan lopen! Het indammen van het virus heeft de grootste prioriteit: Uw veiligheid en gezondheid staat in deze voorop. Mochten er nog aanvullende vragen zijn dan kan je deze altijd via de mail aan ons stellen.
We danken u voor uw begrip!